Märks att jobbiga veckan är på väg

Kom hem för drygt en timme sen, det första jag gjorde var (självklart) att koppla in mina nya högtalisar till datorn. Lite fix&trix med ljudinställningarna på datorn och walalala, sound's perfect! Till råga på allt - JAG SKÖTTE ALLTING SJÄLV!! Från att plocka upp allt ur kartongen tills ljudet var klart. Så sjukt stolt över mig själv :>
Men! Självklart kommer pappa och ska hålla på. "Det klappar blablabla". Eh nej? Eh jo enligt han. Efter några minuters urkopplande hit och dit och vridande på bas och volymknappen så säger han: Nej, det var visst inget klapp -.-
Mina perfekta ljudinställningar är förstörda!!!!! Nu är jag ASSUR. Jag skojar inte, haha. Men ljudet blev nästan bra igen, bara nästan. Åhkej, orka ett helt inlägg om mina nya högtalare. Nu ska jag se Madagaskar :> Och senare ikväll blir det Narnia med Jossankossan, 3D t.o.m!


Glad över att kunna ta egobilder i mitt egna rum igen, söt tjej.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0