Juldagennn

Sommaren är här - sort of. Jag menar, det är ju ändå bara 15 minus ute?!?! hEhE. Gjordes ett besök på bowling banan idag igen, gick inte lika bra som sist och är utnämnd av mig själv till Sveriges sämsta förlorare. Spela aldrig spel med mig! Eller jo, bara om jag vinner ;>

Marie och hennes storasyster m. familjer har åkt hem. Vi andra som är kvar beger oss inte hem förrän imorn bitti. Eller ah, om vår bil vill gå igång med andra ord. Batteriet ba doooog! Startar med lite hjälp från de andra duttiga bilarna. Här duger ingen utomhusparkeringen inte utan ftw-bilen få stå i OKQ8's bilgarage inatt. Har man en "prinsessa på ärten" bil så har man. 

Well, så länge vi kommer hem i någorlunda vettig tid så är jag nöjd. Jag och Jossan ska ju se Narnia filmen imorn kväll, går ju inte att missa! :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0