Hosta <3

Min rygg har kollapsat, mina lungor har kollapsat, hela jag har sort of kollapsat? Hade tänkt åka till Lifecenter på deras julbord ikväll, men näe blir nog hemma och tycka synd om mig själv istället. Har ju alltid idol-finalen som underhållning. Fast när jag för en gångs skull inte har ett freaking lucia-genrep samma kväll som idol-finalen så har jag självklart inte följt idol ett skit den här hösten ;< De flesta verkar vilja att Jay ska vinna, så får väl heja på honom då. Haha.

Har också börjat planera lite nyår med Vickost. Tyckte det faktiskt började bli dags, kors i taket. Haha. Lutar mot att det kan bli middag och lite annat gott på nyår, för att sedan fira in tolvslaget ute på Sigmatorget. Det eller mayhem helt enkelt, haha. Återstår att se.

Näe, nu ska jag och mina slemöverfyllda lungor fönstershoppa lite på internet. Får se om man hittar något trevligt att klicka hem ;>


Nyår 07/08


Nyår 08/09

Nyår 09/10 - Inga bilder alls. Är rätt dålig på att ta kort den här "högtiden". Får bli skärpning i år då ;PPp

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0