Here we go again

Man brukar säga ny vecka, nya möjligheter. Hade bestämt mig för att göra något åt mitt sockerbegär och vara nyttig fram till julafton. Funkade hyffsat till en början, var ute och gick promenad med resten av familjen/släkten i en timme drygt. Sen sket det sig när jag hittade ben&jerry hyllan inne på Ica, haha. Tänkte testa på en ny smak, vanilla toffee nånting. Helt ok, men ingenting slår ben&jerry's bohemian rasperry (SOM DE INTE SÄLJER LÄNGRE!! :'''(((((()

Näe, nu ska jag fortsätta tjocka glass. Jag menar, har jag förbränt en del kalorier kan jag lika gärna ta igen dem nu? Hehe ;> Nä, blir nog en promenad till kvällen också, måste tänka fit for nyårsklänning inför nyår!


Glassen får 3/5 b&j's, haha.

/R

Kommentarer
Postat av: sussi

hahah bra rebbie! <3

2010-12-20 @ 22:31:14
URL: http://susssanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0