Finally

Äntligen kommer den vecka jag väntat på så länge, finalvecka i Paradise Hotel! Jag menar, äntligen får det här skitprogrammet ett slut!! Programmet är såå inte bra, men trots hur dåligt det än är så måste jag se det, antar att det de gör är det som kallas tv-underhållning - på hög nivå.
Som sagt, PROGRAMMET är dåligt. Bakom kulisserna verkar deltagarna ändå vara ett rätt skönt gäng. Men tv gillar väl att få människor att framstå som alkoliserade kåtbockar (dagens samhälle I guess...). Citerar Lin (som jag pratat med IRL - OH MY GOSH VAD COOL JAG ÄR 8D - ironi) "Av 24 timmar får ni se 20 min". True Story.

Nej, nästa år skippar jag att se första avsnittet av PH "bara för att". Finns bättre program på tv att bli beroende utav.
Och apropå beroende, dags att se dagens avsnitt av PH på tv6play. Snart är säsongen slut, snaart slut... Haha.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0