Extremhalka indeed

Framme i Funäsdalen, kan vara den tråkigaste vägen jag någonsin åkt på. Bara skog och skog överallt. Som feliz navidad låten - man trodde aldrig den skulle ta slut, haha. Värsta av allt var när vi fastnade i en 30 min lång bilkö. Ett par polisbilar och ambulanser åkte fram och tillbaka och kön var säkert flera 100 m lång. Väl framme här fick jag veta att det var en dödsolycka det handlade om. Usch, det känns så hemskt på något sätt!
Hann även passera en bil och en lastbil som kört av vägen också. Såklart hände allt detta när jag körde bilen, vilket gjorde att jag drog ut en timme på restiden - minst. NO WAY att jag kör 100 km/h på den där isbanan till bilväg. Hellre komma fram sent än inte komma fram alls.

/R

Kommentarer
Postat av: Idaramalie

I am really impressed!!

2011-11-15 @ 13:10:39
URL: http://idaramalie.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0