Bored bored bored bored bored bored

Fullständigt namn: Sara Rebecca Marie Nyström
Födelsedag: 22 januari
Ögonfärg: Typ blå/grön/grå
Hårfärg: bl0ndiiie ;PPpP
Högerhänt/vänsterhänt: Höger

Favorit:
Sport: Ridning och hockey, självklart typ
Helgdag: Lördag
Årstid: Vinter (snö ftw!) och när jag tröttnat på den är det våren

Har du någonsin:
Varit kär: Sort of
Blivit dissad: Ja
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: Ja
Retats: Ja (roliga svar, haha)

2 Alternativ
Pepsi/cola: Pepsi
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar :d
Tv/film: Hjälp. Ser mer på TV än vad jag gör på film så blir väl det.
Gitarr/trummor: Trummor :>
Adidas/nike: Nike (om jag nu måste välja)

Senast du:
Skrattade: På jobbet ;>
Grät: 2 veckor sen
Filmen du såg: Måste nog varit Bilar, hehe.
Drog ett skämt: Drar minst 3 skämt varje dag, haha.
Sjöng en sång: Vet inte riktigt, någon gång i bilen säkert (där ingen hör mig :$)

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: Nej
Kramat någon: Ja
Bakat: På lördag!
Viljat dö: Nope :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0