Är man uttråkad så är man

Var kommer du ifrån? Västerås
Heter? Rebecca
Hur gammal är du? 18
När fyller du år? 22 januari
Tycker du om någon just nu? Pass 
Jag samlar på? Ingenting för tillfället, dock stenar när jag var liten haha
Gröna eller röda äpplen? Röda
Ringer du när du är arg/ledsen? Pappa, haha
Tid gick du upp idag? Strax efter klockan 10
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Om jag har
Har du strumpor på dig nu? Näe
Hur svarar du i telefon? "Rebecca"
Vad ska du göra ikväll? zåva<3

Vad ska du göra imorgon? Stall och jobb
Var vill du bo när du blir stor? Örnsköldsvik är mitt slutgiltiga mål i alla fall, haha
Vad vill du bli när du blir stor? Känd
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? 2-3 veckor sen
Vilken årstid tycker du bäst om? Vinter/vår
Laddar du ner musik och filmer från internet? Musik från tuban, annars nej
Skulle du göra om du vann en miljon? Vad skulle man inte göra?!
Bär du glasögon eller linser? Nada
Har du piercing? Si, navel och öron
Har du tatuering? Nej men börjar fundera ut en
Vill du gifta dig? Någon gång ja
Vill du ha barn? Yes, men är rädd för att klämma ut dem ;$ haha
Är du bra på att laga mat? Mästerkocken själv liksom! Sen att det säkert bara är jag som tycker om min mat behöver inte nämnas...
Gillar du att dansa? Till rätt musik - ja
Hur vig är du? Mittemellan
Vilken är din favoritglass? Magnum strawberry white - har alltid varit, kommer alltid att vara ♥
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? Blå/grå/gröna
Vilka hårfärger har du haft? Blondt, mörkt blondt, ljustblondt, brunt, ljusbrunt, mörkbrunt, rött, röttbrunt... råttfärgat?
Är du beroende av något? Gud
Röker du? "Fina flickor röker inte"
Senaste låten du hörde? Down - Jay Sean (eller ah, lyssnar på den nu)
Bukar du bädda sängen? Försöker
Har du kysst någon under den senaste veckan? Det är bara måndag än så länge... Hehe. Svar nej alltså ;PpP
Vad var det senaste du sa? "Viasat Hockey borde väl inte kosta 100 kr i månaden?" Intressanta samtalsämnen vi har här hemma, haha.
Vem kramade du senast? Mamma eller pappa
Saknar du någon nu? Pass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0