Ops...

Läste precis inlägget under. En aaaning overreacted kanske... He-he. Glöm allt, precis allt jag skrev. Eller ah, kanske inte "backar för en skit/skitsak" delen, den stämmer nog in lite bättre än allt det andra jag skrev. Jag var trött +cp helt enkelt.
Jag och Ankan åkte i alla fall över till Jocke igår för att titta på lite film. Vi såg väldigt många olika, och vi såg inte klart på någon heller haha. Nåja, trevligt sällskap var det i alla fall!

Idag har jag ett fullspäckat schema... Klippa gräset (som jag ska börja med alldeles strax), åka och rida en sista ridtur på Roberta :'< packa och duscha. Och då åker jag alltså om lite mer än 6 timmar! Att bo i ett tält i det här skitvädret vi har nu känns inte så frestande... Men men, man ska alltid göra det bästa av sitationen! (:



/R


Kommentarer
Postat av: Daniela

älskar den där bilden, så söt :D

2010-08-10 @ 13:42:17
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0