No more green sign!

JAG HAR KÖRKOOOOOOORT!!!! GAAH, vad skönt det känns!! Har fortfarande inte riktigt fattat det, eller jo lite grann. Men kan ha ha att göra med att jag cruisat verkligen hela dagen. Har även fått tillbaka min mobil ♥ och mina pass problem inför Magaluf resan verkar så gott som fixade... Så imorn bitti bär det av!!!! Kan ju hoppas att det inte regnar imorn som det står att det ska göra, buhuuu :< men well, dagens härligaste är i alla fall körkortet! Och morgondagens blir Mallorcais, säger bara en sak: WOHOOOOO!

/R

Kommentarer
Postat av: Matilda

Life is good... for you! :( vill ocksåååå! <3

2010-08-17 @ 11:17:40
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: erica

GRATTIS till körkortet bejb! <3

kunde inte svara på ditt sms för jag är pank på mobilen.

Hoppas du har det jättebra i mallorca!

puss.

2010-08-18 @ 22:11:00
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0