I väntan på regnet

Kul med spöregn utanför, ännu mindre att jag ska cykla i det alldeles strax. Eller tja, beror väl på om det hinner sluta. Intalar mig fortfarande att det bara är en liten störtskur som snart ska gå över, alldeles strax och vilken minut som helst. He-he.

Kvällen igår var rätt trevlig, även om den slutade upp med bara mig och Empan från jobbet. Men vi ska ha en reunion förmodligen lite senare i augusti! Eller... Det beror på hur bra vi planerar den. Hittills har inte planering varit vår starkaste sida precis ;>

Nej nu ska jag stänga ner datorn och packa ner det sista. WUä, regnet har fortfarande inte gett med sig än där ute :'< Får väl hoppas att päronen hinner komma hem innan jag tragiskt måste cykla iväg. Eller så får jag bli blöt katt. Har inte så stort val :< Äh, detta får inte förstöra min kväll!!

/R

Kommentarer
Postat av: Empan

Bah! Vi MÅSTE planera in något. Det ser ut som att det blir helgen då jag fyller år för nästa helg är Angie borta och helgen efter det jobbar jag. Vi SKA fixa nåt! PUSS

2010-08-08 @ 12:22:37
URL: http://undergrounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0