Can't breathe...

Funderar på att sluta andas för en stund. Andas jag måste jag nämligen hosta, hostar jag så river jag upp lungorna (det gör ont med andra ord). Orkar inte vara sjuuuuuuk, wuä.
Borde få en medalj, för även om jag varit sjuk har jag varit ute och flängt hela dagen i alla fall!
Bl.a...
- tagit ännu ett blodprov
- gjort en polisanmälan på den stulna kameran
- skrivit in mig på arbetsförmedlingen
- tagit hand om hästen
- hjälpt Hanna att flytta...

Apropå det sista, yes min kvinna har svikit mig, Sebbe och Gryta och flyttat till en lägenhet inne i stan. Dock bara för tre månader, men ändå :< Nåväl, hon kan ju förvänta sig att nu när jag har körkort så slipper hon mig inte så lätt i alla fall! hE-hE...




/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0