AWESOMENESS!

I'm home! (tyvärr) Magaluf resan var som en riktigt liten berg-och-dalbana tripp. Det första som jag gör är att glömma mitt pass och våra flygbiljetter i receptionen på hotellet så jag och Hanna får panikleta efter dem - great. Taket i toan var sönder och såg ut att rasa igen när som helst - great. Min kamera blev stulen tredje dagen på BC(freaking)M och Hanna åkte på en super förkylning - great. Men näe, det stoppade inte oss från att ha en av de grymmaste veckorna på hela sommaren! Vi har sett David Guetta live, vi har hunnit med skumparty, vi har åkt fallskärm efter en båt, vi har varit på en partybåt (som iofs inte var så mycket att hänga i julgranen) och framför allt träffade vi nya härliga människor där nere (dock mer sliskiga spanjorer och creepy britter...). Skulle kunna skriva en roman om hela Magge-resan, men antar att ingen skulle ha ork till att läsa det... He-he 8> Känns väldigt trist att komma hem till ett regnigt Sverige när jag kunde varit på ett soligt Mallorca. But that's life. Och även om det är tveksamt i det här fallet, så stämmer det ändå att borta är bra men hemma är alltid bäst! :>









Crappy mobilbilder, men whatever ;>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0