Apnervös

Dags att tagga, den 8 samt 11 september sopar jag och hästen nedanför banan med konkurrenterna! Nej, ingen liten klubbtävling här inte. Nu snackar vi tävling med stort T. Krav på tävlingskläder, riktig speaker och extra mycket allvar. "Rebecca Nyström, tävlande för Västerås Ryttarssällskap på Mozart". Shiet, jag tror jag fortfarande sover och att det bara var en dröm när Lena frågade mig om jag ville vara med och tävla på hemmatävlingarna. Men näe, sist jag kollade var jag fortfarande vaken!
Tror jag måste kika förbi henne en sväng imorn och höra om det är 100% säkert. Menade hon verkligen att jag skulle få tävla på Mozart? Detta är för sjutton för bra för att vara sant!



Hey-ho, let's go horsie!

/R


Kommentarer
Postat av: Daniela

Åh vad kul :D hihi <3

2010-08-28 @ 19:05:32
URL: http://sayonarababy.blogg.se/
Postat av: michelle

va kuul!! de vill jag se:D<3

2010-09-01 @ 19:00:01
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0