The tall Rose is here :D

Idag var jag på Engelskan! den började klockan 8,00!!! jaaag veeeet :O alltså fattar ni!! jag hann inte fixa mitt hår :(
Just ja Cissi har fixat botox i sina läppar :D HIHIH

Fast engelskan slutade efter 45 min :D :D :D så nu sitter jag här och blogggggar ;)

Jag sitter här med Cissi , Jocke , 92an, och sofia :P alla vet att 92an är jätte liten :D hihi Cissi har botox i läpparna , oj just ja det vet ni ju redan hihih :D Jocke vet inte vad han gör, jo nu vet han :D han är på sin ansiktsbok hihi :P
Sofia lyssnar på läskiga bloggare :O A.K.A Kissie!!! :O

Puss puss alla blogg läsare :D nu ska 92an ta över :O

Det här är Anton som signar ut ;) eran favorit Roos :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0