Påskis

Första april idag, OCH JAG HAR INTE LYCKATS GÅ PÅ NÅGOT SKÄMT!!! Har iofs inte varit så svårt, alla aprilskämt mot mig har handlat om bomber?! Lol. Bättre kan ni.
Har inte lurat så mycket själv faktiskt, men har lyckats med två! Mitt bästa var nog när jag lurade Danni att studentbiljetterna var slut, hehee. Tyckte nästan synd om henne där ett tag, men när det är första april så är det tillåtet att luras :>

Nej, nu ska jag fortsätta att dricka min påskmust och göra historia instuderingsfrågor. För övrigt så älskar jag allt som har med 1500-talets upptäckare, kungar och andra bajspersoner att göra ♥. Höhö. April april.

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Dum!! :( Hahaha! :* <3

2010-04-02 @ 10:09:44
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0