Onsdag

Jahaaappp. Så har halva veckan redan gått. Sitter just nu och tittar på Hv71 - Djurgården. Freakin' Hv leder, buuuuuuu.
Snart är det helg, det ska bli riktigt nice. För då drar förmodligen jag och Ellipluttan till Linköping och hälsar på våra Frizon vänner. Var ett tag sen man såg dom :>
På fredag sänder även jag och Matilda vårt fjärde och sista radioprogram och sen är praktiken slut. Wuä. Ska bli så himla tråkigt. Fast vi har blivit lovade fika x2, he-he ;>

Nu ska jag plugga freakin' historia istället för att sitta och nörda facebook/bilddagboken/blogg flera gånger om. Sen zzzzåva.


För övrigt gillar att jag alltid är seriös på bild, ehe.
Och gillar ännu mer att Djurgården precis kvitterade! Go, go, go!


/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Haha så söööt! <3

2010-04-22 @ 16:40:12
URL: http://sayonarababy.blogg.se/
Postat av: matilda

gillar du freakin'? ;D du är freakin söt! ta på dig töjbara brallor tills imorgon, fika (x2) here we come! :D <3

2010-04-22 @ 21:34:17
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0