Never more

I did it, jag klarade mig igenom högskoleprovet! Extra eloge då jag hade bara 4 timmar sömn bakom mig, ehee. Not good at all and never again.
Såhär i efterhand inser jag det faktum att jag faktiskt betalade 350 kr (frivilligt!) för att spendera en LÖRDAG i en skola och göra prov i över 6 TIMMAR. HELT FRIVILLIGT!!! Jag är galen.

Nu ska jag ägna resten av min lördag kväll med... tam, tam, tam... MERA PLUGG!! Hej, jag har inget liv.

För övrigt, trodde aldrig jag skulle säga det här. Men ibland kan det vara så äckligt skönt att vara utan någon mobil..

/R


Kommentarer
Postat av: Daniela

Duktig tjej :D <3

2010-04-10 @ 19:10:55
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0