What could it be?

Hade ett rekomenderat brev att hämta ut från posten idag, som innehöll detta.





Har inte velat säga någonting innan p.g.a krångel hit och dit. Men ÄNTLIGEN så har jag lyckats fått tag på två biljetter, för mig och pappa, till NHL matchen i Globen mellan Detroit och St Louis fredagen den 2 oktober! Nu på fredag med andra ord. Kan ju säga att det är sista gången jag är sent ute med att köpa såna här biljetter, med tanke på vilket slit det är att hitta biljetter i rimlig prisklass på blocket. Internethandelns tuffa värld, haha. Men jag är nu superglad att äntligen ha fått hem dem utan problem och med en veckas marginal. 

Taggad inför fredag?
- OM JAG ÄR!!!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback