Tuesday

Here we go again, bloggkänslan är ännu en gång helt puts väck. Har verkligen ingenting att skriva ner om jag ska vara ärlig, men jag får väl sitta och klura på något intressant ett tag till. Kan annars passa på att skicka en sur gubbe till alla små knatte fotbolls spelare runt omkring Rocklunda området (dvs samma område där stallet ligger). Kan tipsa om att när man går förbi med en häst som försöker springa iväg samt halvstegrar mot en, så man nästan är rädd för att få en hov i huvudet, så blir det inte bättre av att skjuta en fotboll rakt mot den hästen heller! Visst begär jag inte att fotbolls människor ska veta allting om hästar, men hallå. Detta exempel tycker jag ändå är ganska uppenbart... Små bajsungar. "Farlighetsfaktorn" gångras även ett par gånger, med tanke på att denna häst endast är blott 3 år gammal... Nåväl, ingen dog.

Nu ska jag försöka klura ut en idé på vad mitt radioprogram i skolan kan handla om, sedan blir det sveriges bästa underhållnings program nr.1, nämligen idol 2009! Can't wait.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0