Stockholms tripp

Yesbox, större delen av eftermiddagen/kvällen har spenderats i huvudstaden och inne i 'The Studio'. Jag har märkt att de flesta inte har den blekaste om vad det är för något, därför jag valde att lägga in bilden ovan. Du får alltså testa på att vara modell för en dag (eller rättare sagt i 4 timmar), inte illa det. Modell har aldrig riktigt varit min grej, men blir man erbjuden en gratis plats på någonting så är det sällan man tackar nej, vad det än är. Haha.

Så nu är jag helt slut i kroppen, även om större del av tiden mest gick ut på att vänta. Funderar på om jag ska skita i datorlivet och försöka somna istället. Det lär nog inte bli allt för svårt åtminstone.

/R

 


Kommentarer
Postat av: erica

fan va kul! :D

2009-09-06 @ 23:14:27
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: erica

det var säsong tre som började igår :D äntligen!

2009-09-08 @ 17:23:04
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0