Saturday live

Har ganska nyligen kommit in efter en promenad tillsammans med Natta. Var ganska skönt, eftersom jag spenderat större delar av dagen på endast två ställen. I min säng och vid min dator. Seg-lördag med andra ord, så 1-2 timmars snick och snack med en urgullig kompis satt absolut inte helt fel!

Kvällens planer blir däremot annorlunda. På schemat står nämligen "Sommaren med Göran" tillsammans med Hannabanan. Var ett tag sen man besökte biomörkret (vet inte varför mina vänner har fått för sig att jag ska vara en biofantast?) och filmen verkar otroligt rolig också för den delen. I alla fall så verkar den innehålla stora portioner av Rebecca-humorn, sånt gillar vi! =)

Nej, nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan få i mig mat. Är alldeles för lat för att laga så blir förmodligen taco-pajen som står färdig och klar i kylen, haha.


/R

Kommentarer
Postat av: erica

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååh taco-paj!! GE MIG NUUUUUUUUUUU!

2009-09-13 @ 22:43:47
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0