Rocka på

Blev inget inlägg igår, eftersom jag först var på för dåligt humör för att blogga. Och sen när jag väl blev på toppen humör, då hade jag det alldeles för lite tid för att skriva ner några rader om mitt liv.

Hur som helst...
Kl 19.12 fick jag reda på att min buddy för kvällen skulle över till sin pojkvän istället för att leta efter "någon typ av sysselsättning en fredag kväll" med mig som bestämt. Kvällens planer blev alltså lika med noll.
Kl 19.58 får jag ett sms om att "någon typ av sysselsättning en fredag kväll" har hittats. Jag, som verkligen inte hade någonting bättre för mig, var absolut inte sen att tacka ja. Och nog blev det en riktigt trevlig kväll, även om dimman blev något tätare än vad jag förväntade mig. Nåväl...

Nej, solen skiner ute och jag ska försöka att inte sitta här och nörda allt för länge. Om en timme drygt blir det stallet, och ikväll Kulturnatta med Elli. Kan försöka slänga iväg ett inlägg lite senare idag, men vi får se hur det blir med det... =)


Jag och min sötnos Natta <3


/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0