Plugg-hest, gnägg

Min väckarklocka ringde 06.05 imorse (PÅ EN LÖRDAG!).
Jag tog bussen 07.04 mot stallet imorse (PÅ EN LÖRDAG!).

Och alldeles strax ska jag ta tag i skolböckerna och sätta mig ner för att plugga. Yes, på en lördag! Är otroligt utmattad efter att ha varit funktionär på hemmatävlingarna i stallet större delen av dagen (hade aldrig åkt dit så tidigt som klockan sju utan anledning, haha). Åtta timmar och väldigt många lervällingar senare så var jag äntligen hemma, och kvällens planer ser ut att bli så mycket mer än att fixa&dona här i huset. Först ut har vi att tvätta kläder inför imorn då det bär av till huvudstaden, och sedan masssssa mattetal. Men allra först ska jag ta mig ett väldigt skönt, långt, varmt bad! Det förtjänas efter en hel dag slitande i stallet, tro mig.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0