I'm so excited

Sitter på multimedia just nu, kewl. Vi ska göra en tecknad kortfilm  om... ja, det har jag ingen aning om än. Så går det när man får välja ämne helt själv, alla ideér blir som bortblåsta. Skulle vilja välja något roligt (men ändå lite pinsamt) som hänt i mitt liv, men jag antar att jag har gjort alldeles för mycket sånt i mitt liv så det blir svårt att välja ett minne.
(Eller så är det tvärtom, att jag inte har något sådant minne alls. Haha)

Men för att tala om något mycket roligare, så är det äntliigeeeeeen säsongspremiär av hockeyallsvenskan ikväll! Kl. 19:00 drar VIK - Leksand matchen igång och SOM JAG HAR LÄNGTAT!! Bara 8½ timmar kvar, och förhoppningsvis blir det 3 nya fräscha poäng för älskade Västerås. Men det tycker man väl nästan bara är givet, eller? ;)


/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0