Halsbränna på besök

Jahaja, då var det väl min tur att bli sjuk då. Det är ett mirakel att jag ens har kunnat prata normalt idag (knappt det) eftersom det känns som om min hals håller på och stryper ihjäl mig inifrån. Något slags uppror har startat i alla fall. Men jag borde ändå få en 'dagens ros' eftersom jag har slitit mig till skolan, slitit i skolan, sprungit lite ärenden på stan och tagit hand om häst 1 o 2 trots min halsbränna och allmänt hängiga tillstånd. Cred to me!

Nej nu är det nog dags att jag börjar ta tag i svenskan som ska vara klar tills imorn, och hoppas på att halsen mår bättre till slut.
Sen vill jag också passa på att säga ett stort (och försenat) grattis till min kära Ida som äntligen tog körkortet igår! =)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0