Disappointment

Okej, jag kanske blev nåågoot kaxig i förra inläggets sista mening. Men så kan det gå när lyckorus tar över fullständigt, vilket jag kan säga att det gjorde vid sjutiden då VIK - Leksand matchen äntligen började. Gah, som jag verkligen saknat klacken (och självklart hockeyn överhuvudtaget)! Dessvärre blev det 2-3 förlust, men vi var absolut inte det sämre laget utan snarare tvärtom. Och det är nog sant, när jag t.o.m hörde en leksing erkänna det. Men men, ibland har man inte alltid domaren på sin sida tyvärr. Speciellt inte när dom dömer bort något som egentligen skulle ha varit ett klockrent mål. Typ döööö.

Nej, nu ska jag sluta snacka hockey. Alla icke-hockey nördar jublar väl nu, haha. Mamsen vill att jag ska hjälpa henne att klippa odjurens klor, så måste nog kila =)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0