Bad uppdatering

Kan knappt minnas hur bloggberoende jag var den första halvan av sommarlovet om man jämför med de senaste veckornas uppdatering. Den har varit rent ut sagt terrible, hehe. Men det är så, när sommaren börjar lida mot sitt slut och man får mindre och mindre saker att skriva om.
Men men. Hälsade på hos fröken familjeläkare igår p.g.a smärtor i bröstet och hon misstänkte anstränings astma. Alltså får jag inte anstränga mig på drygt en vecka. My gosh, kommer knappast gå med min hyperaktivitet! Men ändå rätt skönt att ha anledning till vissa "mindre roliga" saker. "Pappa, jag kan inte cykla till skolan i regnet för jag får inte anstränga mig." Haha.

Nej, nu ska jag gå och se på världens mest störda program (Family Guy) och sedan börja fixa mig lite inför kvällen. Blir nämligen lite "Girl's Night" hemma hos Hannabanan ikväll, trevligt värre.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0