Baby are you down, down, down, down, down

Årets sista skolfoto är nu taget, och det är väl ingenting som är så värst värt att kommentera. Bara att det slog mig idag när jag, och åtminstone över 50 % av klassen tjejer stod och fixade oss, att det spelar egentligen ingen roll hur snygga vi än sminkar oss. Alla kommer ändå reagera likadant som man gjort tidigare år när man väl har skolkortot i sin hand. Lägga kortet på bordet med baksidan upp, klaga över hur ful man blev och sedan tjura resten av dagen. Haha. Nåja, bara att mitt sår hade blivit mindre gjorde genast mig på bättre "skolfoto" humör i alla fall.

Nej, funderar på att slita mig från datan och göra något vettigt (som att fixa all disk efter att jag, Danni & Matilda åt lunch här hemma tidigare idag, it's quiet a mess) eller att sätta mig och titta på tv. Lutar tyvärr mot alternativ 1, vissa saker måste man bara ta tag i...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0