A girl's worst nightmare

Jag har nog det största såret man kan få rakt på min haka. Jag försöker att inte peta på det, inte röra det, inte ens täcka det med smink bara för att det ska läka fortare. Varför? Jo, imorn har jag nämligen mitt absolut sista skolfoto 14.20, gah! Varför just nu och varför just mig? =(
Okej, det här kan nog vara ett av historiens mest löjliga dilemman, eller ett s.k i-lands problem. Men jag skyller på pms humör, vilket kan vara en väldigt bra ursäkt ibland. Haha...

Men men, har ganska nyligen (45 min sen) kommit hem från Danni. Jag, hon och Matilda bestämde oss för att käka lite pizza och umgås. Snack och skratt i mängder blev det också, och trevligt hade jag verkligen! =)

Nåväl, nu blir det att tvätta håret så åtminstone det blir fint tills imorn, sen ska jag böna och be för att den äckel röda "fläcken" ska försvinna. Annars tänker jag hota fotografen med att photoshopa om min bild, haha.

/R

Kommentarer
Postat av: Matilda Jansson

Det var mysigt att umgås igår :m nu ses vi snart, och då jäklar ska vi göra världens bästa film ;p haha <3

2009-09-14 @ 07:54:11
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: Daniela

Säger som Matilda, mysigt var det! :m <3

2009-09-14 @ 18:38:45
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0