090920

Jaha, och då var denna helg snart slut. Som vanligt har det gott alldeles för fort, samtidigt som det känns som det var evigheter sen det var fredag. Nu ligger en hektiskt skolvecka framför en innan nästa helg. Historia-prov, svenska redovisning, inlämning av ett stort arbete i historia, samhälls arbetet (som i och för sig är till nästa fredag men inte kan man vila för det...).

Nej, jag ska sluta snacka och istället gå och göra något vettigt. Kände att jag var i behov av pengar och bestämde mig för att jobba lite svart (d.v.s klippa gräset). Lika gärna bra innan hösten kommer på riktigt. Och 200 spänn rikare kommer jag alltså att bli, pluspoäng på det!

Ciao! =)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0