Red-erminator

Ny hårfärg och nytt lov. Sista höstlovet för min del också. Sorgligt? - Nja, skulle jag inte vilja påstå. Jag känner inte ens för att ha lov egentligen (my gosh, skrev jag det där precis?!) Haha. Kommer bli uttråkad deluxe, nåväl.

Om en liten stund kommer världens bästa Hanna hit. Vi ska baka kladdkaka, hyra film och skrämma upp varandra. Vi tänkte tjuvstarta lite med Halloween och hyra lite skräckfilmer, även om det förmodligen kommer sluta med att vi blir alldeles för rädda och sätter på massa komedier istället. Haha. Det är tur att jag har henne, för att sitta hemma för mig själv ännu en lördag har jag verkligen inte lust med!

/R

 


Kommentarer
Postat av: erica

skitsnyggt hår bruden! <3

2009-10-24 @ 21:06:16
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: matilda

just ja, du är ju röd nu :D snygging <3

2009-10-25 @ 12:47:16
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: Catarina

OOh hörde nyheten av Hanna :)

riktig diamantröd som jag brukar kalla det...ingen förstår vad jag menar men who cares it´s nice :D

2009-10-31 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0