Here we go again

Hjälp, det var definitivt inte igår man var här inne och skrev. Men måste faktiskt erkänna att en bloggpaus kom i väldigt rätt timing eftersom jag inte har varit fit for fight de senaste veckorna. Men nu känner jag att denna dåliga period börjar lida mot sitt slut och att det är dags att börja kunna skriva av sig lite igen. Sen har jag tråkigt nu också, haha.

Känner mig som världens tråkigaste människa när jag säger att jag ska tillbringa denna lördag kväll hemma hos mig själv med me, myself and I som sällskap. Dock har jag en väldigt bra anledning. Skolan har verkligen bombat på med arbete och hemuppgifter och jag börjar misstänka att den väldiga stressen snart börjar utvecklas till magkatarr. NOT GOOD AT ALL! Så det blir till att i lugn och ro plugga och komma ifatt i skolan för att sedan kunna slappna av någorlunda sista veckan innan höstlovet. Men ska ändå försöka flörta hit Hanna lite senare som sällskap, hehe.

Oj, nu blev det ett rätt långt inlägg. Haha. Men så är det när man inte har skrivit på ett tag I guess. Nåväl, alla som orkade läsa hit kan få en puss, hi-hi. (Förvänta er ingen superuppdatering nu bara).


Från allas favorit-rebecca, haha..



/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Welcome baaack :m <3

2009-10-17 @ 21:54:37
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0