Valborg (eller rättare sagt bara Uppsala) i bilder

Valborg i korta drag: Stenkul i Uppsala, tvärtdött i Västerås, skåningar som går med på att gräva bort Skåne från Sverige, italienare och finnar, dryg kille 1 på bussen, en tripp till Råby för ingenting, fyllesamtal från diverse människor x2, dryg kille 2 med världens sämsta raggningsreplik på vega grillen (jag tittar på dina mjuka läppar, vad fina tänder du har. Eh...),
Och kvällen avslutades med galna bilturer tillsammans med Elli, Patrik och Simon(hjälp!).  Säger bara Elli och hennes vilda fantasier.
"Det jag ser framför mig är en liten unge som springer ut på vägen och skriker 'Mamma!'".
Jo, för det gör små barn vid den tiden på dygnet mitt ute i ingenstans...
Och jag & Hanna ska så himla lätt tillbaka till Uppsala nästa år, och då tänker vi minsann stanna där också! Västerås kan ta sig.

"Jeje", här kommer de bilder som blev =)

(Orka att jag har solbrillor på varenda bild i stort sett, haha)
/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

EINAR IS THE SHIIIIIET!!!

2009-05-06 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0