Två blir till en

Det har alltid varit dom två.
Likt Piff och Puff, det går inte utan den andra partern, det går inte utan båda två.
Vissa människor kanske tycker att jag är helt ifrån vettet som skriver ett sådant "tal" till ett så pass litet djur som hon var.
Men när du väl har en sån personlig liten varelse i ditt liv är det ganska svårt att släppa taget om det.
Hur liten varelsen i fråga sig är.
Och jag tänker inte hålla något långt "tal" heller.
Bara att en liten, men ändå så stor del, av mitt liv är borta nu, helt putsväck.
Hon finns inte mer.

Som sagt, de ska vara två utav dom.
Men nu finns det bara en.
Och allt jag vet om den andra är att hon inte finns kvar på detta jordeliv längre.
Och att hon drog med sig en bit av mig när hon lämnade det.
Även om hon "bara" var ett litet djur.

Det är nog svårt att tro att denna långhelg skulle kunna börja på ett sämre sätt än vad det redan har gjort.
Jag som skrev tidigare att jag alltid skulle se saker från den ljusa sidan har svårt att se något ljust med det här.
Jag som kände mig ändå lagom taggad inför denna långhelg har nu lust att bara gräva ner mig i ett hål och inte komma upp igen förrän på måndag.




R.I.P
Zelda's Blaise "Kurri"

Kommentarer
Postat av: matilda

stackare :( <3

2009-05-21 @ 14:00:16
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh :( Puss gumman <3

2009-05-21 @ 19:20:54
Postat av: erica

lillan då :(( <3

2009-05-24 @ 19:17:11
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0