Tidö Lindö nästa

För det första:
Sverige vann kvarten mot Tjeckien igår = Rebecca väldigt mycket massa mera glad hyper överlycklig osv. GAH! Vad skön seger det var! För mig spelar det ingen roll om vi vinner semin mot Kanada ikväll, eller jo det gör det ju. Men det viktigaste för mig är i alla fall att vi har kommit längre än Finland, sen får det gå precis hur det vill (fast ett vm guld skulle ju inte sitta helt fel heller, hehe).

För det andra:
Måste jag få sätta en diss på veckans väder. Ena stunden regn, andra stunden sol, tredje stunden orkan vindar, fjärde stunden allt på samma gång. Ungefär sånt väder som det fjärde alternativet visar är det väl nu, fast minus solen. Ändå ska jag och min käre Ankan tappert sticka ut till Tidö Lindö  (landet) och hålla Simon, som är ensam hemma 2, &co sällskap. Jag har paxat tv:n helt, för den ska ingenting annat synas på än svenskar, kanadicker och en hockeypuck. Så det så.

Dags för mig att kila, annars blir inte Ankans taxibolag (min skjuts med andra ord) glad.

Over&Out. /R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jadå jag tänker på dig lilla gumman :( Tur att du är född så tidigt på året i alla fall :m Ja får hoppas att den blir fin!

SSSVERIGE <3

2009-05-08 @ 20:18:17
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0