Söndag

Söndagar är såna där dagar som egentligen inte spelar så stor roll om de existerar eller inte, den är oftast lika värelös i alla fall. Man vaknar, i de flesta fall väldigt sliten, gör inte ett skit av det man sa att man skulle göra, och går och lägger sig igen. Så funkar jag. Jag sa att jag skulle plugga, men nej.
Okej, dagar man inte gör ett piss på (söndagar) kan vara ganska bra att ha i alla fall om jag ändå tänker ett steg längre, "outside the box". Och sen när jag tänker efter igen, så har jag ju min lilla pärla Roberta att syssla med på söndagarna.
Men nu tänker jag inte skriva något mer om någon "team söndag" utan istället kort fokusera lite mer på den tokiga lilla gårdagskvällen som jag hade igår.

Vad ska jag börja med? Ja, jag har ingen aning.
Kanske att jag och Hanna kände oss som ett luciatåg i maj på väg till partyhuset, eller att när vi väl klev in var de flesta redan "snurriga i bollen" trots att klockan inte var mer än 9 på kvällen.
Kanske att de flesta såg ut som jag vet inte vad i sina lakan, eller Magnus och hans himla "att-göra-på-fester" lista.
Kanske "skratta-och-bli-hög-och-se-ut-som-en-idiot" gasen som de flesta så ivrigt skulle ha hela tiden, eller husvärden och hans 50 m långa (korta) promenader som han skulle ta jämt och ständigt den första timmen.
Kanske att självaste "Charlie Chaplin" var där, eller att jag fick höra den förmodligen sämsta teorin till hur killar gissar åldrarna på tjejer.
Kanske allt som jag skrivit ovan, eller helt enkelt bara att jag hade en kanoners sjuk och rolig kväll?!=)
Det sista räcker nog, och resten är bara ett plus av detaljer.
De resterande låter jag vara osagt.

Sen vann ju Sverige VM bronset idag också!! Värt att notera.
/R


Kommentarer
Postat av: ronja

Snygging, jag saknar hela dig :)<3

när har du tid att träffa mig?

2009-05-10 @ 22:23:17
URL: http://ronjahs.blogg.se/
Postat av: erica

värsta snygging :* <3

2009-05-10 @ 23:03:49
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0