Next stop: Stockholm!

Hinner inte skriva så mycket mer än det, goda råd känns väldigt dyra just nu. Men en snabb beskrivning om vad som händer just denna fredagkväll i Sveriges huvudstad hinner jag nog skriva ner.
Jag var som sagt på Malta i somras i tre helt underbara veckor. Där borta delade jag rum med två Stockholmstjejor, nämligen Mimmi och Estefany. Nu är det så att Mimmsan blir 18 stora år på söndag, och det ska minsann firas idag! Jag och Hanna, som så snällt fick följa med, ska ta tåget som går om 50 min. Och innan dess ska jag ha duschat, sminkat och packa ner det sista.
Måste bara få ge en eloge till mig som lyckats bra med packningen den här gången! Den brukar vanligtvis hamna sist på min "att-göra" lista och packning i sista sekunden har jag varit med om mer än en gång, ehe.

Dags att kila!!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0