Next Stop: Flen

Om sisådär en halvtimme skulle jag tro bär det av mot kossornas land och vår otroligt pyttelilla sommarstuga. Jag har nog inte satt min fot i det där lilla gula huset, som man tror ska rasa igen när som helst, på säkert två år. Varför? Mja, förutom att det är så otroligt tråkigt där ute så har jag väl inte haft någon större lust bara. Men idag kände jag för att följa med mamma dit ner. Jag behöver verkligen plugga känns det som nu, och vad är inte ett bättre pluggställe än ett fallfärdigt hus mitt ute i ingenstans utan både tv och dator? Okej, en tv finns. Men det är en svartvit liten "lådtv" som har, förutom myrornas krig, max två kanaler till. Fast det största syftet för min del med denna lilla lördagsutflykt är att begrava (ett finare ord för att gräva ner) lilla plutten som vi inte kan ha kvar i vår frys inlindad i säkert 20 tidningar och påsar allt för länge. Time to move on med andra ord.

Nej, nu ska jag börja röra på mig och kanske fixa dagens backpack. Bok, block, penna, mediekommunikations uppgiften, euroshop chokladkaka som jag ska tvinga mamma att köpa på vägen dit och mitt älskade headset till mobilen. Vem kan inte klara sig utan musik en hel dag?

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ha det så bra där ute gumman! PUSS<3

2009-05-23 @ 15:30:08
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0