Min hals är inne i tredjevärldskriget

Precis, den tycker verkligen inte om mig just nu. Ungefär lika lite som min snuva och mitt huvud gör också. Usch, jag tycker verkligen inte om att vara sjuk, och jag tycker ännu mindre om att jag ska vara så envis och ska spela hyper 24/7 i alla fall. Jag går till skolan som vanligt, jag går till stallet som vanligt, jag sover hos Ankan och inte hemma (som börjar bli vanligt). Jag väljer t.o.m att stanna kvar i skolan idag och leka pluggis istället för att ta första bussen hem och knarka halstabletter. Nog för att jag redan har en påse i skolväskan, men dom skulle jag nog mer kalla för spy-tabletter. Fast väldigt effektiva var dom i och för sig. Hmm, kanske ta en i alla fall?

Jag måste även ge en eloge till mig själv (såklart) för att äntligen ha kommit på en film att göra i  Rörlig Bild. Efter att ha spenderat de tre senaste lektionerna med att göra så mycket som absolut ingenting så kom faktiskt pappsen och min lärare "Ubbe"  på att jag skulle göra en dokumentär om Ungdomsstyrelsen i stallet som jag sitter i. "Okej?" tänkte jag. Men i och för sig, varför inte? Börjar bli ganska trött på att släpa mig till dagens enda lektion varenda onsdag för att bara sitta och önska att jag hade ett liv.

Hur som helst, så lär jag ju fortsätta på manuset nu om jag faktiskt ska kunna få någonting gjort. Men innan lär jag ju tillägga hur himla taggad jag är på Storsjöyran i sommar. Yes, det blev den före Emmaboda. Någon som vill med?
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0