Last Night

Måste bara säga att kvällen igår blev väldigt lyckad! Det var hur kul som helst, och alla som var jättetrevliga! En eloge till stockholmarna (några som jag aldrig trodde att jag skulle en eloge till om man tänker hur min syn på stockholmare var för ett år sen, haha).
Nog med snacket, jag låter bilderna tala för sig själva:

Nu är det bara att vila upp sig efter nattens väldigt få timmar med sömn, för om några timmar är det dags för lördagens viktigaste uppgift; nämligen Ridskolans dag. Vet inte hur mycket krut vi i Ungdomstyrelsen har försökt lägga ner på att allt ska bli så bra som möjligt, och när dagen har nått sitt slut kommer nog alla små U-sekare vara väldigt lättade, för då har vi nämligen inget mer större ståhej för oss förrän till hösten. Wiho!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0