Kvällen outfit: Lakan?

Jag har kommit på en ny lag.
Den lagen går ut på att förbjuda morgonpigga människor från att ringa till ens hemtelefon, vars rignsignal verkligen skär genom luften, innan kl 11.00 varje lördagsmorgon.
Så vaknade jag imorse. 09.40 blev jag döv för några sekunder av att någon random person (antagligen utan liv) ringde hem till oss två ggr. Hallå, svarar jag inte den första gången svarar jag väl inte den andra gången heller. Speciellt inte när allt jag ville göra just då var att sova klart de timmars sömn som jag behövde, med tanke på att jag inte hade slocknat förrän 20 i 4 inatt. Trevlig kväll på Tidö Lindö blev det i alla fall!

Hittills har denna lördag flytit på bra, även om Hanna antagligen kommer få stå ut med mina "jag-är-trött-och-när-jag-är-trött-blir-jag-sur" ryck ikväll. Vi ska nämligen på toga (?) partajande. Jag förstår om de flesta ser ut som frågetecken just nu, eller så var det bara jag som inte visste vad toga var för något. Hur som helst, klädtemat för toga är att se ut som antika greker. Med andra ord, du bär endast lakan och underkläder som du kan få designa lite hur du vill. Som tur var har jag min egna designer fröken H med mig, så har vi tur kommer jag inte se ut som en vit sopsäck ikväll.

Och om folk vill veta (vilket jag hoppas dom inte vill) så förlorade Sverige igår mot Kanada. Men vad gör det, vi kom som sagt längre än Finland. Det är det viktigaste! ;)

Over&Out. /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0