Jag ska aldrig mer se skräckfilmer på bio!

Jag tror aldrig att jag har varit sådär nära på att lämna en biosalong så pass långt ifrån filmens slut.
Jag och Elli var nämligen på biomys-humör igår när jag hade kommit hem och bestämde oss för att se filmen Knowing, ett beslut som vi senare ångrade väldigt djupt. Jag vet inte hur många gånger vi frågade varandra varför vi gick och såg den där filmen. Nu i efterhand känner jag mig ju ingenting annat än totallöjlig. Så läskig var egentligen inte filmen, bara så otroligt kuslig om du frågar mig. Med ett ruskigt dåligt slut (som i och för sig de flesta skräckisarna har).
Knowing handlar hur som helst om en man (Nicolas Cage of course) vars son hittar ett papper fullt med olika siffror. Siffrorna visar sig, alldeles för tidigt i filmen, vara datum på olika olyckor som hänt och sedan hur många som dött och vart det har hänt. 11 september var exempel en av händelserna som stod med, och tsunami katastrofen i Thailand. Det hela slutar bara i sådant filmkaos. Den som skrev manuset måste har varit trött på allt som har med filmer att göra och bara skrev ner det första bästa slutet. Nej, ingen värd film att se!

Men men, nog om dåliga skräckisar (som det tyvärr finns väldigt mycket gott om). Det var i alla fall en trevlig dag ute i stugan igår, och jag som är så himla snäll och söt fotograferade lite med "hightech" mobilen bara för att alla människor skulle få se hur det såg ut där ute!
Eller för att jag hade tråkigt, skulle nog tippa mer på det alternativet. Hihi.

Som sagt, lagom fallfärdig.

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hihi vad mysigt :D <3

2009-05-24 @ 18:21:57
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback