Helg!

Äntligen är en tre dagars lång skolvecka över och en fyra dagars lång helg väntar. Nog för att dessa tre dagar inte har varit speciellt ansträngade, men nog är helg lika skönt för det. Jag har faktiskt inte den blekaste aning om vad jag hittar på denna långhelg utan får ta händelserna lite som de kommer. Ingen ansträngande planering här inte, men nog är jag grymt sugen på att sätta på finkläderna och sticka till en plats fullt med dunkande musik som nästan gör en halvdöv. Väldigt deprimerande att man inte är krogen-myndig än, med tanke på att det är skumparty på Konrad på fredag, jag som verkligen älskar skumpartyn! Tyvärr kan man inte alltid få allt som man vill ha, något jag jobbigt nog fick ta del av igår...

Men men, man ska alltid se saker från den ljusa sidan vilket jag känner att jag har väldigt svårt för just nu. Men en blogg som är skriven av en deprimerande och nedlåtande filur brukar sällan vara speciellt intressant att läsa. Så shine up Rebecca, det löser sig!


Dags att göra det bästa av situationen, och se till att släppa loss denna långhelg (fortfarande utan någon större planering).

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

<3<3 PUSS!

2009-05-20 @ 18:01:16
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0