Freaking Monday

Då var vi åter igen på ruta ett av sju på den nya veckan, nämligen måndag. Jag, som vanligtvis tycker att måndagar är bland det värsta som finns, tycker likadant även denna måndag. Som jag skrev tidigare så trodde jag att solen var här för att stanna nu, tji fick jag. Det har regnat och varit molnigt hela denna måndag och som det ser just nu har molnen inga planer på att ge sig av heller.
Men men, det är bara att bita ihop. Några bra saker som ändå skett idag är att jag fick reda på att jag hade fått VG på matte b nationella, wiho! Och sen att vi fick se "Shakespear in love" på svenskan, hur bra film som helst om du frågar mig!

Nu ska jag försöka runda av här och slita mig från medias datorer. Bara en engelska lektion kvar och jag är ledig resten av dagen. Tror det bara blir en plugg/komedi kväll för min del, om inget annat intressant dyker upp. Hmm, kommer nog inte orka göra något annat i alla fall, hehe.

/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo ho kul att du fick vg haha många som fick ig tyvär :(

2009-05-18 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0