Dead By April yra

Jag har kommit in i en helt ny kändis yra. Nu är det nämligen rockbandet Dead By April som gäller för min del! På bara några dagar har jag blivit helt galet förälskad i deras singel "Losing you", wonderful! Några av deras andra singlar har jag inte hunnit lyssna på så mycket än, haha. Men helt kär har jag lyckats bli i det där bandet, efter bara en låt. Jag måste verkligen ha lätt för att bli förälskad!

Något annat jag blivit förälskad i måste vara müsli, samma müsli som jag gett en stor diss till tidigare. Ända sen barnsben fram till nu. Mumma, måste vara bland det godaste som finns! Förutom att jag äter det just i detta nu (känner hur intressesmurfarna hoppar vilt) så brukar det även bli min frukost, mitt mellanmål och mitt "kvällsfika". Nej nog om müsli och Dead By April, som jag för övrigt hoppas väldigt mycket på att få se på någon festival i sommar! Tänker gratta alla mammor, framför allt min egen, och alla andra på morsdag och sedan runda av.




Losing you är som sagt upplagd tre inlägg tidigare, därför den inte fick vara med nu. Hihi.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0