Crap, it's monday

Nog för att det återstår 40 minuter tills denna måndag blir tisdag, men ändå. Egentligen hade jag inga större planer på att blogga idag, men ångrade mig i sista sekunden. Varför? Fråga mig inte. Antar på att jag fortfarande försöker jobba på mitt "att få till en bra blogg" och försöka uppdatera åtminstone en gång per dag, även om det inte finns så mycket mer intressant att säga. Men för att vara måndag så var det otroligt fint väder, vilket jag tyckte var väldigt ovanligt för denna dag i veckan, haha. Nej det blev "stek" utanför skolans trista byggnader, och det kändes som verkligen huden brann innanför jeansen där vi satt i solskenet. Kanske dags att börja dra fram kortbyxorna måntro?
Nej, nu ska jag sova så jag orkar med en hel dag i skolan imorn, från 8.10 - 16.30 med talanalys på sista lektionen. Please, rescue me!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0