Blö

Fredag lunch, och inatt har jag sovit i sammanlagt elva timmar, love it! Behövdes verkligen, med tanke på att jag åtminstone de senaste två veckorna inte har sovit mer än 6, kanske 7, timmar varje natt. Igår var jag däremot astrött och hade planer på att däcka när klockan knappt var nio på kvällen fastän jag inte har någon skola idag. My gosh. Valde att somna till 2½ men drygt tre timmar senare, efter att ha legat i någon typ av "mild" magsjuka hela kvällen (om det ens finns något som heter så).
Jag hoppas i alla fall att de flesta av er som läser har haft en bättre långhelg hittills än vad jag har haft. Förutom min lilla gullplutt, så har som sagt min mage inte varit i fit for fight mode direkt + att Robin the horse tyckte det var kul att busa igår och ännu roligare att slänga av mig på lektionen. Tur i oturen så är den hästen inte så förbaskat hög så jag hoppas att jag har klarat mig utan några större inre skador.
Nu mår hur som helst både jag, magen och mina ömma kroppsdelar bättre, så ikväll blir det nog annat än att ligga framför tvn och halvsova. Planerna just nu är lika med Sigurdsgatan + High Life. Yesbox, det är nog samma typ av High Life som jag var på för drygt två månader sen (om någon kommer ihåg att jag skrev om det), och jag förväntar mig att det kommer vara lika härligt som det var sist.

Så en vändning på denna långhelg tack?

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0