Bilder från Estocolmo

Said and done, idag var det Stockholm (rättare sagt Kista) och Kistamässan som gällde, en ljud- och film mässa. Stället var typ fullspäckat av massa tekniska makafjonger hit och dit, vissa intressantare än andra. Men trevligt, och även om det blev lite småsegt i slutet så vann jag en pikétröja åt pappsen, haha! Sällan jag försöker komma hem tomhänt.
Bilder var det som sagt, låter dom tala för sig själva. Och imorn är det fredag, fy fasen vad skönt!

On our way! Johanna, Jennifer, Josefin.

Hanna var väldigt överexalterad när vi väl kom fram... Haha.

Telefon manick

Igen.


Goes DJ? Ohja.

Smoking (bokstavligen) hot.

Konstgjord snö som man tydligen använder i film, väldigt gosig konstgjord snö!

Vad ska man säga? Även kameror har sina behov... Haha.
/R

Kommentarer
Postat av: Roosen

Hahaha kul kul var det :)

2009-05-14 @ 23:52:58
Postat av: Linn

Antingen är jag en nolifer eller så är bara din blogg så bra, vilket jag självklart tror är första alternativer. Men hur som helst har jag läst igenom din senaste vecka den senaste timman! haha ;)

2009-05-15 @ 23:52:08
URL: http://linnhenrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0