Tisdag

Nu har det väl gått sisådär 48 timmar sen jag bloggade sist, men för er "vana" läsare så bloggar jag sällan på måndagar och om jag bloggar berättar jag bara om hur mycket jag hatar just den dagen, måndag. Igår var däremot måndagen helt okej, bortsett från att jag vara milimetersekunder från att somna på svenskan. Det blev pannkakor till middag också, och kvällen slutade med 2½ men för min del. Enda nackdelen igår var väl att jag helt glömde bort att plugga till ljudprovet idag, men det slapp vi i alla fall. Ibland har man turen med sig!

Idag är det tisdag, för er som inte vaknat upp och insett det än, och tisdagar är lika med skola till halv 5. Ja! Alltid lika trevligt, inte. Efter skolan har jag en tjurig häst att sköta, eller ja han brukar väl inte alltid vara tjurig. Bara bits lite då och då. Min hemkomst sker väl inte förrän runt 9 tiden ikväll.
Nu när jag tänker efter kom jag på att jag t.o.m har två hästar idag, då lär jag väl komma hem runt 11 någon gång. Livet leker!

Nu är det bara 10 minuter kvar innan matten börjar, och innan det skulle jag vilja hinna äta också. Inte sitta vid datan att nörda, det gör jag för mycket annars i alla fall.

Och grattis till Jennifer som blir hela 18 år idag!
/R


Kommentarer
Postat av: jenfan

TACK BÄSTA 92:A ;)

ledsen att du bara har 1 år kvar ;);)

2009-03-10 @ 12:45:03
Postat av: Mimmi

svar: haha nejdå (a) det är så det ska vara ;)

2009-03-10 @ 22:26:31
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0